Perchè sceglite PCTG per a persunalizazione di imballaggi cosmetichi?

11-10-768x512
Nta l'ultimi anni, più è più cumpagnie di cusmetichi anu sceltu PCTG cum'è u materiale per l'imballaggio di i so prudutti.PCTG, o polibutilene tereftalate, hè un plasticu fattu da materie prime ecologiche.E perchè sceglite PCTG per a persunalizazione di l'imballaggi cosmetichi?

Prima di tuttu, PCTG hè un materiale plasticu resistente à u calore cù una excelente resistenza à u calore.Pò resiste à e alte temperature è ùn hè micca facilmente deformatu.Hè adattatu perset di buttigli di cosmetichi, in particulare quelli prudutti chì cuntenenu ingredienti di temperatura più altu.

In siconda, PCTG hà una bona trasparenza è lucentezza, chì permette à i cunsumatori di vede chjaramente u veru culore è a struttura di u pruduttu, aumentendu cusì l'appellu di u pruduttu.

Inoltre, u materiale PCTG hà ancu una certa resistenza à a corrosione è a durabilità, chì ponu assicurà chì l'imballaggio cosmeticu ùn hè micca dannatu per un bellu pezzu è allargà a vita di u pruduttu.

Infine, PCTG hè un materiale ecologicu chì ùn cuntene micca bisfenol A (BPA) è hè in linea cù a difesa di i cunsumatori muderni è a ricerca di materiali di imballaggi cosmetichi ecologichi.

A scelta di PCTG cum'è u materiale per l'imballaggi cosmetichi persunalizati hè in linea cù a tendenza di i tempi è hè ancu una manifestazione di a responsabilità suciale corporativa.

Dunque, si pò vede chì ci sò parechje ragioni per quessabottiglia di imballaggio cosmeticupersunalizazione sceglie PCTG cum'è materiale.Da a prestazione di u materiale à l'attributi di prutezzione di l'ambiente, hè assai coherente cù i bisogni di l'imprese cosmetiche per l'imballaggio di i prudutti è a ricerca di i cunsumatori di i prudutti di l'ambiente.Hè cresce chì i materiali PCTG seranu più largamente utilizati in u campu di persunalizazione di imballaggi cosmetichi in u futuru.

PCTG hè una materia prima plastica copoliester altamente trasparente.Havi una alta trasparenza, una bona tenacità è una forza d'impattu, un'eccellente resistenza à a bassa temperatura, una alta resistenza à a lacrime è una bona prestazione di trasfurmazioni, è una eccellente resistenza chimica.Pò esse trattatu da i metudi tradiziunali di mudificazione cum'è l'estrusione, l'injezione, u soffiu è u blister.Hè largamente utilizatu in i mercati di u tavulinu è di u fogliu, u filmu shrink d'altu rendiment, a buttiglia è i mercati di materiale speciale;pò esse usatu per pruduce ghjoculi, utensili di casa è pruvisti medichi, etc.;hà passatu i normi di u cuntattu di l'alimentariu US FDA è pò esse usatu in l'alimentariu, a medicina èvaso di imballaggio cosmeticuè altri campi.


Tempu di post: Dec-28-2023