Perchè i tubi di rossetto è i materiali di imballaggio cosmetici sò cusì caru?

20211008072253523

U materiale di imballaggio cosmeticu più caru è difficiule hèTube de baume à lèvres en PP.Perchè i tubi di lipstick sò cusì caru?

Se vulemu sapè perchè i tubi di lipstick sò cusì caru, avemu da analizà i motivi da i cumpunenti è e funzioni di i tubi di lipstick.Perchè un tubu di rossetto richiede parechje cumpunenti di diversi materiali (cunchiglia di plastica, vite di forchetta di perline, tubu d'aluminiu, ferru pesante, magnete, etc.)

1. Bead fork screw
A vite di perla hè u cumpunente core di utubu di rossetto.E perle, forchette, spirali, viti di perline è oliu lubricante formanu u core di u tubu di lipstick.Hè un pocu cum'è un core pump, ma più cumplicatu cà u pump core.

Certi pruduttori si vantanu ancu di u disignu di perle è viti senza lubrificanti, ma ùn hè micca largamente utilizatu à u mumentu.
I viti di forchetta di perline sò una priorità assoluta è devenu esse in cunfurmità cù e specificazioni di disegnu standardizati.

U materiale di stampatura à iniezione deve passà a verificazione di a cumpatibilità di u corpu di materiale, altrimenti i prublemi di cumpatibilità accaderanu è i prublemi si facianu facilmente quandu si sboccanu è fora.

2. Magnet
L'interruttori di tubu di lipstick sò generalmente divisi in dui stili: aspirazione magnetica è snap-on.Parechji clienti sceglienu l'aspirazione magnetica per perseguite a qualità.Anu ancu esse attentu à a pusizione è a qualità di u magnetu per assicurà chì a forza di aspirazione di u magnetu hè ghjustu.

3. Ferru pisanti
A basa hè generalmente fatta di ferru pisanti per u sensu.Se ci hè un prublema cù a cola di ferru pesante, hè equivalente à aghjunghje un risicu à l'internu di u tubu di lipstick.Inoltre, a vibrazione durante u trasportu pruvucarà degumming in l'internu, chì causarà grandi prublemi.

In quantu à u materiale di lipstick, pò esse divisu in tippi volatili è non-volatile (airtight / micca airtight).Se a tenuta di l'aria ùn hè micca bona (u coperchio è u fondu ùn currispondenu micca bè), hè assai faciule d'asciucà u materiale è tuttu u pruduttu falla.

Inoltre, quandu si riempie, a maiò parte di elli sò automaticamente riempiti da e macchine (riempimentu frontale, riempimentu posteriore, riempimentu direttu, etc.).Avemu da attente à ogni dettagliu cum'è a tolleranza di u tubu di lipstick è a struttura di cumminazione di e parti.I sbagli sò irreversibili.

Infine,Indicatori principali di cuntrollu di qualità diTubu di Rossetto Viotu Personalizatu

I principali indicatori di cuntrollu includenu indicatori di sensazione di a manu, esigenze di a macchina di riempimentu, esigenze di vibrazione di trasportu, tenuta à l'aria, esigenze di cumpatibilità di materiale, è prublemi di corrispondenza di dimensioni.Ci sò ancu prublemi cum'è u culore, a capacità di produzzione, è u voluminu di riempimentu chì deve risponde à a capacità marcata di u pruduttu.


Tempu di post: 19-Jan-2024