L'usu di spazzole di maquillaje hè diversu, è i metudi di pulizia sò ancu diffirenti

1.L'usu di spazzole di maquillaje hè diversu, è i metudi di pulizia sò ancu diffirenti

(1) Soaking and cleaning: Hè adattatu per spazzole in polvere secca cù menu residui cusmetichi, cum'è spazzole in polvere sciolta, spazzole per blush, etc.

(2) Lavatu à frizione: utilizatu per spazzole in crema, cum'è spazzole di fundazione, spazzole per correttore, spazzole per eyeliner, spazzole per labbra, ecc.;o spazzole in polvere secca cù più residui cusmetichi, cum'è spazzole per l'ombra.
(3) Pulizia secca: Per spazzole in polvere secca cù menu residuu cusmetichi, è spazzole per capelli d'animali chì ùn sò micca lavate.In più di prutezzione di a spazzola, hè ancu assai adattata per i pigri chì ùn volenu micca lavà a spazzola ~

2.U funziunamentu specifichi di soaking è lavà

(1) Truvate un cuntainer è mischjà acqua pulita è detergente prufessiunale in una proporzione di 1: 1.Se u pruduttu hà esigenze di mistura speciale, seguitate l'istruzzioni, è poi mischjà uniformemente a manu.

(2) Immerse a parte di a testa di spazzola in l'acqua è girallu, pudete vede chì l'acqua chjara hè diventata torbida.

(3) Pour l'acqua fangosa, mette l'acqua pulita in u cuntinuu, mette a testa di spazzola è cuntinueghja à circulà.

(4) Repetite parechje volte finu à chì l'acqua ùn hè più nuvola, poi sciacquate sottu à u rubinettu è secca cù tovaglioli di carta.

ps:

Quandu si sciacqua, ùn lavate micca i capelli.

Se u manicu di a spazzola hè fatta di legnu, asciugà rapidamente dopu a so immersione in l'acqua per evità di cracke dopu l'asciugatura.

A cunnessione trà e setole è u bastone di spazzola hè imbulighjata in acqua, chì pò facilmente guidà a perdita di capelli.Ancu s'ellu hè inevitabbile di immergerà in acqua quandu si sciacqua, pruvate micca di immergete tutta a spazzola in acqua.
1

3. U funziunamentu specifichi di lavare friction

(1) Immergete a testa di spazzola cù acqua pulita prima, poi versate u detergente prufessiunale nantu à u pad di palma / scrubbing.

(2) Aduprate a testa di spazzola nantu à u pad di palma / scrubbing per circularize ripetutamente finu à chì a spuma hè prudutta, poi sciacquate cù acqua pulita.

(3) Repetite i passi 1 è 2 finu à chì a spazzola di maquillaje hè pulita

(4) Infine risciacquate bè sottu à u tappettu è siccate cù tovaglioli di carta.

ps:

Sceglite un liquidu di lavapiatti prufessiunali invece di un detergente faciale o shampoo chì cuntene silicone, altrimenti affettarà a capacità di mantene in polvere è a capacità di e setole.

Per verificà u residu di detergente, pudete aduprà una spazzola per disegnà circles ripetutamente nantu à a palma di a manu.Se ùn ci hè micca una sensazione di bubbles è slippery, significa chì hè stata pulita.
Quartu, u funziunamentu specifichi di lavare secca
2

4. Metudu di pulizia a secca di spugna di pulizia:

Pigliate una spazzola di maquillaje appena usata è sguassate in u sensu orariu nantu à a parte di spugna nera parechje volte.

Quandu a spugna si sporca, pigliate è lavate.

A spugna assorbente in u mezzu hè aduprata per ughjettà a spazzola di l'ombra d'ochju, chì hè cunvenuta per applicà u maquillaje di l'ochju, è hè più adattata per l'ombra d'ochju chì ùn sò micca culurite.
3

5. Asciugà

(1) Dopu chì a spazzola hè lavata, asciugà cù una spugna di carta o una spugna, cumpresa a verga di spazzola.

(2) Se ci hè una reta di spazzola, hè megliu mette a testa di spazzola nantu à a reta di spazzola per forma.Se sente chì si secca lentamente, pudete spazzola a reta quandu hè a mità secca.

(3) Girate a spazzola à l'inversu, inserite in u rack di siccà, è mette in un locu ventilatu per siccà à l'ombra.Se ùn avete micca un secadoru, mette in pianu à asciucà, o assicuratevi cù un secadoru è girate a spazzola à l'asciucà.

(4) Mettite in u sole o aduprate un secadoru di capelli per frittura a testa di spazzola.
4555

6. Altre cose chì necessitanu attenzione

(1) A spazzola appena acquistata deve esse pulita prima di l'usu.

(2) Quandu si pulisce a spazzola di maquillaje, a temperatura di l'acqua ùn deve esse troppu alta, per ùn fundà a cola à a cunnessione trà e setole è u manicu di a spazzola, causendu a perdita di capelli.In fatti, pò esse lavatu cù acqua fridda.

(3) Ùn immergete i spazzole di maquillaje in alcolu, postu chì alta concentrazione di alcolu pò causà danni permanenti à e setole.

(4) Se fate ogni ghjornu, i spazzole cù assai residui di maquillaje, cum'è spazzole di crema, spazzole di polveri secche individuali, etc., deve esse pulita una volta à settimana per mantene a pulita.L'altri spazzole in polvere secca cù menu residuu di maquillaje deve esse lavate in seccu più spessu, è lavate cù l'acqua una volta à u mese.

(5) I pennelli di maquillaje fatti di capelli d'animali ùn sò micca lavabili.Hè cunsigliatu di pulizziari una volta à u mese.

(6) Se a spazzola di crema (spazzola di fundazione, spazzola di concealer, etc.) chì avete compru hè fatta di capelli d'animali, hè cunsigliatu di lavà cù l'acqua una volta à settimana.Dopu tuttu, a limpezza di e sete hè assai più impurtante chè a vita di e sete.


Postu tempu: Apr-26-2023