U materiale principale di a buttiglia di imballaggio di lipstick

3

Cum'è un pruduttu di imballaggio, u tubu di rossetto ùn solu ghjucà u rolu di prutezzione di a pasta di rossetto da a contaminazione, ma hà ancu a missione di abbellire è di mette in ballu u pruduttu di rossetto.

High-endmateriali di imballaggio di rossettisò generalmente fatti di prudutti d'aluminiu.E parti d'aluminiu ponu esse anodizzate è tinte per ottene oru, argentu o altri culori.

À u listessu tempu, i prucessi d'ossidazione multiplici ponu ancu esse aduprati per ottene una varietà di culori è brillanti di a superficia, è per mette in risaltu l'effettu di mudelli di superficia o di loghi di marca, in modu chì l'apparenza di u pruduttu hè lussuosa è texturizzata.

À mezu àtubu di rossettomateriali imballaggio, i dui materiali cchiù cumunimenti usatu sò tubi aluminium ètubi di plastica.Chì sò e sferenze è i vantaghji trà elli?

tubu di rossetto di plastica

Comparatu cù tubi d'aluminiu, u prezzu ditubi di rossetto di plasticahè relativamente bassu.
A plastica hè ligera è economica, è pò esse fatta in buttigli di diverse specificazioni, trasparenti, opachi è diversi culori.U rendiment di stampa hè assai bonu, è l'istruzzioni, i loghi è i codici à barre ponu esse stampati direttamente nantu à a superficia di u cuntinuu per trasferimentu termale, inkjet, stampa, etc.;u funziunamentu di furmà hè bonu, è si pò esse fabbricatu in buttigli di plastica, lattine, scatuli, etc Capsule Lipstick vene in una varietà di formi, cumpresi spherical, olive, core, è crescente.Venanu in una varietà di culori, cumpresi i cristalli clari è culuriti perlescenti.

Tubu di rossetto d'aluminiu

Aluminiumsmateriali di imballaggio per i rossettisò ligeri in pesu, brillanti in culore, eleganti è lussuosi, durable è faciuli di processà è di pittura.Accoppiata cù a struttura di metallu è a tecnulugia di l'apparenza simplice, avarà un posizionamentu high-end.

Ùn ci hè micca un bonu o male assolutu trà i tubi d'aluminiu è i tubi di plastica.Ogni materiale hà i so vantaghji unichi.L'scelta trà elli dipende sempre da a pusizione di u pruduttu.


Tempu di Post: 16-May-2023