SGS

Cosa hè u SGS?
SGS (ex Société Générale de Surveillance (in francese per Società Generale di Surveillance)) è una multinazionale svizzera con sede a Ginevra, che fornisce servizi di ispezione, verifica, test e certificazione.Hà più di 96 000 impiegati è opera più di 2 600 uffizii è laboratorii in u mondu sanu.[2]Hè classificatu in Forbes Global 2000 in 2015, 2016, 2017, 2020 è 2021.
I servizii principali offerti da SGS includenu l'ispezione è a verificazione di a quantità, u pesu è a qualità di e merchenzie cummirciali, a prova di a qualità di u produttu è a prestazione contru diversi standard di salute, sicurezza è regulatori, è per assicurà chì i prudutti, i sistemi o i servizii rispondenu esigenze di standard stabiliti da i guverni, i corpi di standardizazione o da i clienti SGS.

QQ截图20221221115743
Storia
I cummercianti internaziunali in Londra, cumpresi quelli di Francia, Germania è Paesi Bassi, u Balticu, l'Ungheria, u Mediterraniu è i Stati Uniti, anu fundatu a London Corn Trade Association in u 1878 per standardizà i documenti di spedizione per e nazioni esportatrici è per chjarificà e prucedure è disputi. riguardu à a qualità di u granu impurtatu.
In u stessu annu, SGS hè stata fundata in Rouen, in Francia, da Henri Goldstuck, un ghjovanu immigratu lettone chì, dopu avè vistu l'uppurtunità in unu di i più grandi porti di u paese, hà cuminciatu à inspeccionà i trasporti di granu francese.[8]Cù l'aiutu di u Capitanu Maxwell Shafftington, hà pigliatu in prestito soldi da un amicu austriacu per cumincià à inspeccionà e spedizioni chì arrivanu in Rouen, postu chì, durante u transitu, perditi in u voluminu di granu dimustratu in u risultatu di shrinkage è robba.U serviziu hà inspeccionatu è verificatu a quantità è a qualità di u granu à l'arrivu cù l'importatore.
L'affari criscinu rapidamente;i dui imprenditori si misi in affari inseme in dicembre di u 1878 è, in un annu, avianu apertu uffici in Le Havre, Dunkerque è Marseglia.
In u 1915, durante a Prima Guerra Munniali, a cumpagnia trasferì a so sede da Parigi à Ginevra, in Svizzera, è u 19 di lugliu di u 1919 a cumpagnia aduttò u nome di Société Générale de Surveillance.
À a mità di u XXu seculu, SGS hà iniziatu à offre servizii di ispezione, prova è verificazione in una varietà di settori, cumprese l'industriale, i minerali è l'oliu, u gasu è i chimichi, frà altri.In u 1981, a cumpagnia hè diventata publica.Hè un cumpunente di l'indice SMI MID.
Operazioni
A cumpagnia travaglia in i seguenti industrii: agricultura è alimentazione, chimica, custruzzione, beni di cunsumu è retail, energia, finanza, manifattura industriale, scienze di a vita, logistica, minera, petroliu è gasu, settore publicu è trasportu.
In u 2004, in cullaburazione cù SGS, a Rete di l'Institut d'Administration des Entreprises (IAE France University Management Schools) hà sviluppatu Qualicert, un strumentu per valutà a furmazione di gestione universitaria è stabilisce un novu benchmark internaziunale.L'accreditazione Qualcert hè stata appruvata da u Ministeru di l'Ecunumia è e Finanze (Francia), a Direzzione Generale di l'Educazione Superiore (DGES) è a Cunferenza di i Presidenti di l'Università (CPU).Cuncentratu nantu à u migliuramentu cuntinuu di a qualità, Qualicert hè avà in a so sesta revisione.
Ulteriori informazioni: MSI 20000

 


Tempu di Postu: Dec-21-2022