Cumu cuncepisce un imballaggio cosmeticu chì vende, passu per passu

L'industria di u stilu di vita hè in crescita.Grazie in gran parte à Facebook, Instagram è altre piattaforme di e social media, tutti parenu campà a so vita megliu.Un saccu di marche di stili di vita anu u scopu di saltà nantu à u carrughju è di fà nutà da una legione di cunsumatori.
Un tali spaziu di stili di vita chì si distingue trà l'altri hè l'industria di bellezza. I cosmetici sò longu un staple di e donne in ogni locu.Sò usati quasi universalmente è manteni vicinu è à portata à un mumentu di avvisu.Da borse è sacchetti à l'armarii di bagnu è i cassetti di l'uffiziu, i prudutti di bellezza sò sempre stati una parte omnipresente di a vita di ogni ghjornu.Era una industria lucrativa, ma abbastanza semplice.
Oghje, però, l'affari di i cusmetichi si sviluppa in novi orizonti.
Prima, ùn hè più solu per e donne.Un saccu di l'omi sottumettenu à u mantra chì l'aspettu attraente è u sensu attraente vanu in manu.
In seguitu, e linee cosmetiche ùn implicanu micca solu lipstick, eyeliner, è simili.Iè, u maquillaje resta in u core di l'industria di a bellezza, ma l'industria hè avà quant'è a cura persunale è l'igiene cum'è bellezza, cù centinaie di prudutti in ogni segmentu.
Cunsiderate sta lista abbreviata di ciò chì hè classificatu cum'è prudutti di bellezza o cosmetichi:
creme,pulveri, maschere facciali, coloranti per l'ochji, a pelle è a bocca
Saponi, lavaggi per u corpu, esfolianti, o qualsiasi altru pruduttu di purificazione per u vostru corpu
Shampoo, condizionatori, lozioni per i capelli, olii, tinture o decoloranti
Lozioni per l'idratazione, a prutezzione di u sole, o l'abbronzatura di a pelle
Lucidi, culori è lozioni per e unghie
Deodoranti, antitraspiranti, spray per u corpu, profumi, o altre prudenza igienica o aromatica per u vostru corpu
Toothpaste, mouthwash, denti bleaching o whitening, o altri prudutti per a cura orale
Ancu i prudutti di cura di i zitelli, cum'è u polveru, unguenti, creme, è articuli simili ponu esse cunsideratu cosmetichi
Allora perchè a lezioni di storia?
Se leghjite questu, significa una di duie cose: A) attualmente possede o gestisce una marca di cusmetichi è site curiosu di cumu si distingue da un mercatu incredibilmente affollatu;B) stai attualmente cunsiderendu entra in l'affari cosmetichi è site curiosu di cumu si distingue da un mercatu incredibilmente affollatu.
U pruduttu propiu chì vende ferma sempre u fattore più impurtante in i cunsumatori chì compranu è restanu fideli à a vostra marca.Li tira, però, cù u vostru imballaggio cosmeticu.
Hè propiu, imballaggio.
I cunsumatori cercanu e marche per attaccà.I marchi chì sentenu sò relatabili è capiscenu i so bisogni.Vulenu prudutti chì sò affidabili, accessibili, è chì li furniscenu gioia è valore.Vulenu ancu marche chì sò cunsistenti in a so missione è in a so messageria.In ultimamente volenu una marca chì ponu fiducia.
L'imballu ghjustu viaghja assai longu per catturà l'ochju di u cunsumadore è li dumanda di vene per u viaghju cù a vostra marca.Dopu tuttu, prima di pruvà u vostru pruduttu, a prima cosa chì un cliente nota hè cumu u pruduttu hè imballatu. S'ellu hè imballatu bè, l'anu strappatu da u scaffale è aspittàvanu di pruvà per elli stessu. Se hè imballatu sbagliatu , Gloss over it in favore di un pruduttu più à u so piace.
Chì, di sicuru, dumanda e dumande, cumu cuncepisce un grande imballaggio cosmeticu?Immergemu
I primi passi per u disignu di imballaggi cosmetichi

1
Sceglite i vostri Contenitori di Imballaggi Cosmetici Personalizzati
U fundamentu di u disignu di imballaggi cosmetichi principia cù u tipu di cuntainer chì avete aduprà per i vostri prudutti.Basatu nantu à i prudutti chì intende vende, avete digià un puntu di partenza per u vostru disignu.
Tipi di cuntainer includenu buttigli (vetru è plastica), scatuli, compacti, droppers, vasetti, pacchetti, palette, pompe, sprayers, latti è tubi.U shampoo è l'acondicionatori venenu quasi sempre in buttigli di plastica, squeezable;lipstick vene in tubi di lipstick.
Tuttavia, ùn timore micca di pruvà diverse variazioni.Iè, anu bisognu di mantene raghjone pratichi è utili.Ma se crede chì aumenta u vostru appellu è hè qualcosa chì i cunsumatori puderanu risponde, vale a pena pruvà.
In più di u cuntainer di u produttu propiu, parechji prudutti di bellezza anu bisognu di un imballaggio persunalizatu supplementu.Un tubu compactu o lipstick pò stà nantu à u so propiu, assicuratu cù un imballu di plastica simplice o foglia.Una buttiglia di vetru di perfume o oliu essenziale, in ogni modu, pò esse bisognu di una scatula esterna cum'è parte di a presentazione di l'imballaggio. In più di questu, assai marchi di cusmetichi vinduti in boutiques di vendita al dettaglio presentanu u so propiu saccu esterno supplementu.In i supermercati o in i lochi di vendita di grande scatula, l'imballaggi addiziunali di vendita ponu esse menu persunalizati.Sicondu induve i vostri prudutti sò venduti, vulete sapè quale imballaggio funziona megliu in un ambiente determinatu.
A vendita di i vostri prudutti in linea furnisce una più grande libertà di imballaggio.Per tali ordini, pudete cunsiderà un imballaggio chì aumenta l'esperienza di u cunsumadore cù a vostra marca.Una volta chì avete capitu i vostri bisogni di u containeru, ghjunghje à e cumpagnie di imballaggio cù sperienza in produzzione di imballaggi cosmetichi per aiutà à guidà à traversu u prucessu di cuncepimentu è ordine passu per passu.
Elementi di un Bon Design Packaging Cosmetic
Passeggiate per qualsiasi corridoio di cosmetici in ogni tenda, è l'infinita varietà di culori è mudelli è textures è forme hè di sicuru esse superstimulanti.Più chè a maiò parte di l'altri segmenti di produtti, i cosmetichi è l'imballaggi per a cura persunale portanu una flare decisamente creativa. È hè sensu perfettu. L'obiettivu di qualsiasi di sti prudutti hè di fà u cliente bella è sensu spettaculare.Sè vo vulete cunvince un cunsumadore per pruvà u vostru rossetto, bagnu, o lozione per u corpu, avete bisognu di cunvince chì u vostru pruduttu li purterà in quellu viaghju felice.
Hè ancu per quessa chì certe estetiche emergenu è sò spessu affidate per creà disinni di imballaggi duraturi è senza tempo chì facenu una impressione cù i cunsumatori.Mentre i vostri culori di imballaggio attuale ponu esse guidati in parte da u vostru schema generale di marca, pudete incorpore diverse tecniche specifiche à e vostre linee di produttu mantenendu una marca generale coherente.Quandu cercate l'ispirazione per u vostru disignu, è quandu in u mezu di u prucessu di cuncepimentu stessu, stà attentu à parechji elementi core.Duvete sempre cercà modi novi è creativi per stabilisce l'imballaggio di a vostra marca.Tuttavia, impiegà uni pochi di strategie pruvati cum'è una linea di basa vi aiuta à creà un disignu eccellente chì rapprisenta a vostra marca è appellu à i clienti.
Culori

4
Semu sicuri chì ùn hè micca una piccula sorpresa chì i culori ghjucanu un rolu enormu in u disignu di imballaggi cosmetichi.L'industria, per a so natura, si presta à l'utilizazione di una vasta paleta di culori.Una manciata di schemi di culori pruvati è veri ancu popup una volta è una volta.
Neru è biancu: Individualmente, i culori neri è bianchi sempre pruvucanu cum'è scelte standout per l'imballaggio di i prudutti, indipendentemente da l'industria.Neru hè un culore di putenza.Ritratta un sensu di lussu è sofisticazione è eleganza senza tempo.Hè ancu utile à dà à e marche un certu duru, o broodiness.
U biancu, per a so parte, spessu rapprisenta l'altitudine di u minimalismu.A so rigidità ritrae ancu eleganza è sofisticazione.Quandu s'utilice cum'è una capa di basa, serve u duppiu scopu di ammorbidisce i tonalità più pesanti è furnisce una definizione megliu à i culori più chjaru.Quandu sò assuciati inseme, u biancu è u neru sempre pruvucarà un schema di culore vincitore è classicu.
Rosa è Viola: Avete mai dumandatu perchè u rosa è u viole sò dui di i culori più prevalenti in l'imballaggi di cusmetichi?Ebbè, u rosa evoca sentimenti d'amore è romance, bellezza è feminità, è porta cun ellu un sensu di calma.Purpuraevoca a reale, a ricchezza è u lussu.Simbulizeghja ancu l'extravaganza, l'indipendenza, è ancu un pocu di misteru.
I dui culori catturanu l'inquilini basi di l'industria di bellezza.Comu tali, sò usati una volta è una volta.Pò esse difficiule di distingue i vostri prudutti da l'altri chì cercanu di catturà una vibrazione simili.Sè avete aduprà sia, hè megliu per fà in tandem cù altri culori.Pudete ancu catturà quellu sensu core di bellezza è stravaganza mentre apre u vostru propiu caminu di marca.
Pastelli: I pastelli sò sfumature pallide di culori primari è secundarii da a rota di culore.A più largamente assuciata cù Pasqua è a prima primavera, i pastelli riflettenu un umore suave è gentile.Sò assai populari in l'imballaggi di cusmetichi chì invocanu tranquillità, apertura, feminità è rinascita (primavera).
Ancu s'ellu ci truverete chjamati tuttu sottu u sole pastellu - blu menta, pistachio o verde spuma di mare, prugna, biancu anticu - sò più cumunimenti truvati sottu i monikers chjaru o pallidu (rosu chjaru o giallu pallidu).Simile à rosa è viole, se pudete truvà un novu, unicu twist in questi schemi populari, pò aiutà à distingue a vostra marca.
Altri schemi di culore: e trè categurie sopra rapprisentanu i culori più populari utilizati in l'imballaggi di cosmetichi.Ci sò, però, altre opzioni.I toni caldi utilizanu una cumminazione di rossu, giallu, aranciu è rosa per invucà l'entusiasmu, l'energia è l'ottimisimu.
I toni freschi - quelli chì principarmenti presentanu blu, verde, viole è tonalità simili - sò destinati à cumunicà un sensu di rilassazione o calma.I toni neutri o di terra rapprisentanu ogni sfumatura di marroni o variazioni strettamente ligati, qualcosa da l'auburn à l'oru à u bronzu.Spessu usatu in associu cù neru, biancu o grisgiu, sti tonalità evocanu a natura.
Ancu s'ellu pudete optà per u schema di culore generale di a vostra marca per piglià u rolu dominante in u vostru imballaggio, sperimentate diverse mischie.Per esempiu, lavanda pastellu o violeta ligera hè spessu assuciata cù rilassazione.Se a vostra linea presenta sali di bagnu o bombe di bagnu, puderia esse benefizièvule per vede lavanda cum'è parte di u disignu di l'imballaggio, ancu s'ellu ùn hè micca una parte primaria di a vostra marca.
A vostra marca hè terrena o eterea, cù prudutti è imballaggi attenti à l'ambiente?O hè più urbanu, cù l'obiettivu di attruverà u gruppu di festa chì assiste à cene di cravatta nera è balli di carità?
Ghjucate cù diverse combinazioni.Truvate quelli chì aumentanu a vostra marca, incitanu u vostru cunsumadore ideale è custruiscenu una basa di clienti fideli.
Fonti
Simile à i culori, i caratteri è a tipografia (cumu i vostri fonti sò visualmente resi) utilizati in u vostru imballaggio trasmettenu i so sentimenti è emozioni.Micca per sopraffarvi, ma ci sò circa mezzo milione di fonti attualmente dispunibili per l'usu.Sceglie u dirittu, però, ùn hè micca guasi cum'ellu pare.
Prima, ci sò qualchi inquilini basi cù lettere.I fonts Serif sò l'opzioni di fonti più tradiziunali è trasmettenu classi o un sensu di esse stabilitu.Sans serif hè un font assai più mudernu.Hè sia simplice è simplice.
I caratteri cursivi o di scrittura o quelli posti in corsivo comunicanu sofisticazione è eleganza (è feminità).Lettere in grassu o quelli in tutti i cappucci invocanu una marca forte è aggressiva (spessu aduprata in e linee di prudutti di bellezza di l'omi).Indipendentemente da u font è a tipografia, u primu scopu hè di assicurà chì hè faciule di leghje.Un fattore criticu per sempre cunsiderà hè u tipu è a dimensione di l'imballu chì pensa à aduprà quandu determinà u vostru schema di testu.Ch'ella sia artistica è capricciosa o audace è sfacciata o elegante è sofisticata, sceglite ciò chì rapprisenta megliu a vostra marca è hè unicu è si distingue da a vostra cumpetizione.U megliu pudete separà sè stessu, u più grande chance avete di forge a vostra propria identità.
I mudelli
L'ultimi elementi di cuncepimentu maiò di l'imballaggi cosmetichi includenu mudelli.È, cum'è ogni caminata attraversu a vostra tenda di cosmetica è bellezza più vicina indica, u mondu hè veramente a vostra ostrica.I stili di design predominanti chì vede in altrò sò spessu esposti in i cosmichi.Minimalista, geomètrica, Art Déco, fiori,tradiziunale, cuntimpuraniu, mudernu, naturali, astrattu - quessi sò solu i stili basi di basa.Un saccu di marche combina elementi per scolpisce u so propiu caminu. Chì hè ciò chì suggerimu.Ùn ci hè micca ghjustu o sbagliatu quì - fiori disegnati à manu o geometria industriale audace ponu esse riesciuti in basa di l'ugettivi di a marca è di a reazione di i cunsumatori. Puderà sonà cum'è un record battutu à questu puntu, ma l'unicità si distingue in una industria è mercatu induve Parechje marche pari cum'è l'imaghjini specchiu di l'altru. Quandu si mette tutti questi elementi di design inseme nantu à u vostru imballaggio di u produttu, vulete una presentazione cohesiva.Unu chì hè vera à a vostra marca.Attrae u vostru target demograficu è pruvucarà u più interessante induve acquistanu i vostri prudutti.
Elementi Informativi supplementari

3
Inseme cù u vostru logu di marca, a copia, è i grafici o l'imaghjini, l'imballu pò ancu esse bisognu di certi elementi supplementari.Questu hè specificamente per suddisfà e regulazioni di a FDA chì regulanu l'etichettatura cosmetica.
Sicondu u pruduttu, a vostra etichetta pò avè bisognu di include ingredienti, date di scadenza è avvisi di u guvernu.Mentre ùn hè micca un requisitu, se u vostru pruduttu hè senza crudeltà è ùn hè micca pruvatu nantu à l'animali, suggeremu di indicà ancu in u vostru imballaggio persunalizatu.
Pronti, pronti, vai
Va bè.Avà site prontu per cumincià à riunisce tuttu. Assumindu chì avete aghjustatu è sguassatu è aghjustatu u vostru mood board è e guide di stile in cunsequenza, duvete avè una bona panoramica di induve si dirige u vostru disignu. A menu chì ùn avete una squadra di diseggiani interni à a vostra dispusizione, ricumandemu vivamente di travaglià cù un designer prufessiunale.Ùn sò micca solu gestite l'elevazione pesante di dà vita à e vostre idee, ma ancu dimustranu partenarii valdi per perfeccionà u disignu prima ch'ellu sia finalizatu.Uni pochi di cose da tene in mente durante u prucessu di cuncepimentu di imballaggi cosmetichi: Ciò chì evidenziate nantu à a fronte di l'imballu hè ciò chì i cunsumatori notanu prima.Pruvate di custruisce una marca o vende un pruduttu?A risposta detta u vostru approcciu.S'ellu hè una marca, fate u vostru logu è u messagiu u puntu focu.S'ellu hè un pruduttu, mantene e specifiche nantu à ciò chì u face cusì grande. Per u fronte è u spinu di a vostra etichetta, assicuratevi chì risponde à e dumande più immediate di u cunsumadore: descrizzione di u produttu, cuntenutu, quale hè, cumu si usa, struzzioni. o avvirtimenti. Includite ancu ogni particularità chì rende a vostra marca o u pruduttu chì vale a pena cumprà: ingredienti ecologichi, senza crudeltà, ingredienti speciali, benefizii di bellezza specifichi, o benefici altruistichi specifichi ("un percentualità di a vostra compra serà donata à...") .Qualunque via chì pigliate, assicuratevi ch'ella sia chjara, concisa, è appellu à u vostru cunsumadore ideale è attira tutti l'altri.
Fate ste dumande:
Hè u pruduttu identificabile?Chjara a cosa serve è ciò chì face?
Hè chjaru chì marca vende u pruduttu?
Si distinguerà nantu à un scaffale ?O mischjà cù l'imballaggi di i cuncurrenti?
Crearà eccitazione trà i cunsumatori chì a sceglie ?Fornirà una sperienza per quelli chì l'ordinenu in linea?
U più impurtante, u disignu currisponde à a visione chì avete per a vostra marca è i prudutti chì vende?Assicuratevi di creà mock-up fisici reali di i disinni di imballaggio durante u prucessu di cuncepimentu.Questu permette à voi è à a vostra squadra di sperienze ciò chì u cunsumadore faria in a tenda o durante un unboxing.
Infine, ancu s'è a maiò parte di i vostri costi di imballaggio derivanu da i cuntenituri, scatuli è sacchetti attuali, sia attentu à i costi assuciati cù u vostru disignu.U più elaboratu sò, più pagherete.U travagliu cù i venditori in tuttu u prughjettu - designer, stampante è logistica - per assicurà l'imballu cosmeticu chì vulete à un prezzu chì pudete trattà.

2


Tempu di Postu: Feb-01-2023