Cumu deve esse fattu u disignu di imballaggi cosmetichi?

L'industria cosmetica hà prospettive brillanti, ma alti prufitti facenu ancu sta industria relativamente competitiva.Per a custruzione di marca di prudutti cosmetichi, l'imballaggio cosmeticu hè una parte impurtante è hà un grande impattu nantu à a vendita di cusmetichi.Allora, cumu si deve esse fattu u disignu di imballaggi di prudutti cusmetichi?Chì sò qualchi cunsiglii?Fighjate!
1. Selezzione di materiale per u disignu di imballaggi cosmetichi
I materiali sò a basa di l'imballaggi cosmetichi.Quandu sceglite, duvemu cunsiderà in modu cumpletu e caratteristiche di i materiali (cum'è a trasparenza, a facilità di mudificazione, a prutezzione di i prudutti di cura di a pelle, etc.), u costu, a marca o u posizionamentu di u produttu, e caratteristiche di u produttu, etc.
Attualmente, i materiali di imballaggio cusmetichi cumuni includenu principalmente plastica, vetru è metallu.
In generale, lozioni ecunomiche è creme per a faccia ponu esse fatti di plastica, chì hà una forte plasticità, hà più pussibulità in u mudellu, è hè ancu più economicu.
Per essenze di lussu o creme, pudete sceglie un vetru cristallu, è utilizate a struttura di vetru per creà un sensu più altu.
Per i prudutti di cura di a pelle cù una forte volatilità, cum'è l'olii essenziali è i sprays, hè necessariu di sceglie materiale metallicu cù capacità di barriera più forte à l'acqua è l'ossigenu per assicurà l'efficacità di i prudutti.
1-1004 (4)
Disegnu di cuncepimentu di imballaggi cosmetichi
U disignu di a forma di cusmetichi deve cunsiderà cumplettamente a forma è a cunvenzione di l'usu di i cosmetichi, è sceglie a forma più adatta.In generale, per i cosmetichi liquidi o lattichi, sceglite un vasu di crema in bottiglia, cum'è pasta sò più faciuli d'utilizà, mentre chì i prudutti in polvere o solidi, cum'è u polveru scioltu è l'ombra d'occhi, sò soprattuttu imballati in una scatula di polvere, è i pacchetti di prova sò più convenienti in u costu di sacchetti di plastica. - efficace.
Ancu s'è e forme cumuni sò diverse buttiglia di lozione, vasetti d'occhi, tubi di rossetto, etc., a tecnulugia attuale hè avanzata, è hè più cunvene per cambià a forma.Per quessa, quandu u disignu, pudete ancu fà parechji disinni creativi o umanizati secondu e caratteristiche di i cusmetichi., facendu a marca più distintiva.
SK-30A
Rinfurzà a marca di cuncepimentu di imballaggi cosmetichi
A cuntrariu di l'altri industrii, ùn ci hè micca una marca in l'industria di cusmetichi, chì significa chì ùn ci hè micca vendita.Ancu s'ellu ognunu hà un amore per a bellezza, ponu gastru più in cusmetichi, è a so educazione è l'ingudu ùn sò micca male, è queste persone sò più disposti à cunsumà.marca cunnisciuta.
Questu significa ancu chì e marche cusmetichi devenu esse ben cunnisciute è ricunnisciute per ottene più ricunniscenza di u cunsumadore.Per quessa, quandu cuncepimentu di imballaggi cosmetichi, duvemu attente à l'espressione di l'elementi è di i vantaghji di a marca, cum'è l'usu di culori è grafici specifichi per fà a marca più ricunnisciuta, in modu di lascià una impressione profonda nantu à i cunsumatori è aiutà a marca. in a feroce cumpetizione.Guadagnà un vantaghju megliu in a cumpetizione di u mercatu.

SK-2080.

Si deve esse nutatu chì l'imballu di cusmetichi, in particulare i cosmichi high-end, si focalizeghja nantu à simplicità, high-end, è atmosfera.Dunque, mentre mette in risaltu i vantaghji di i prudutti, ci vole ancu attentu à e proporzioni, troppu infurmazione hè troppu cumplicata, troppu.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022