Quanti tipi di puff di lattice ci sò?

sbr

1. NR powder puff, chjamatu ancu pulveru naturali, hè prezzu, faciule d'età, hà l'absorzione generale di l'acqua, è diverse forme.A maiò parte di elli sò picculi prudutti di blocchi geomettichi, è a maiò parte di elli sò prudutti dispunibuli in i paesi sviluppati.Hè adattatu per l'usu in fondu liquidu è crema in polvere.A causa di u materiale, hè faciule per perdiri residuu dopu l'anziane.Se ferma nantu à a pelle, pò causà allergii o danni.Hè cunsigliatu di rimpiazzà spessu.

2. NBR powder puff, puff sinteticu resistente à l'oliu, bona elasticità, resistenza à l'oliu è resistenza à l'anziane, senza residuu, l'assorbimentu di l'acqua ùn hè micca ideali, cusì a maiò parte di elli sò usati per torte in polvere, bona durabilità, caru, è ùn anu micca bisognu. esse rimpiazzatu spessu.

3. SBR powder puff hè un puff di polveru sinteticu ordinariu.U prezzu di u materiale è u rendiment sò trà i dui.SBR hà un toccu di a pelle assai bonu, dolcezza, bona elasticità, megliu assorbimentu di l'acqua, resistenza generale à l'oliu è resistenza à l'anzianu, è hà una larga gamma di applicazioni in polvere., u prezzu hè moderatu, è hè cunsigliatu per rimpiazzà in u mediu termine.


Tempu di post: Apr-17-2023