Cunsiglii di rossetti fatti in casa

3

Per fà un balsamo per i labbra, avete bisognu di preparà questi materiali, chì sò l'oliu d'aliva, a cera d'api è e capsule di vitamina E.U rapportu di cera d'api à oliu d'aliva hè 1: 4.Sè vo aduprate l'arnesi, avete bisognu di un tubu di balsamo di labbra è un cuntainer resistente à u calore.U metudu specificu hè cusì:

1. Prima, sguassate u tubu di balsamo di labbra cun cura cù un tampone d'alcoolu è lasciate seccu per l'usu dopu.poi scioglie a cera d'api.Pudete calà a cera d'api in un fornu à micru per 2 minuti o mette l'acqua calda à 80 ° C in un grande tazzulu, poi mette a cera d'api in l'acqua calda è u calore per funnu.

78

2. Dopu chì a cera d'api hè cumpletamente fusa, aghjunghje l'oliu d'aliva è mischjà rapidamente per chì i dui ponu esse mischiati.

3. Dopu piercing a capsula di vitamina E, aghjunghje u liquidu in questu à a mistura di cera d'api è oliu d'aliva, è mischjà uniformemente.L'ajout de vitamine E au baume à lèvres a un effet anti-oxydant, rendant le baume à lèvres doux et non irritant.

捕获

4. I tubi di balsamo di labbra sò preparati in anticipu, è hè megliu riparà i tubi chjuchi unu per unu.Pour u liquidu in u tubu è pour in 2 volte.Pour i dui terzi di pienu per a prima volta, è pour a seconda volta dopu chì a pasta versata hè solidificata finu à ch'ella hè flussu cù a bocca di u tubu.
Allora mette in a frigorifera, è aspettate chì a cera d'api si solidificà prima di piglià per l'usu.

1

2

Innota chì prima di fà, u tubu di balsamo di labbra deve esse disinfettatu cù l'alcohol, è u balsamo di labbra fattu da sè stessu deve esse usatu u più prestu pussibule, è ùn deve esse guardatu per troppu longu, altrimente si deteriora.


Tempu di Postu: Apr-14-2023