"L'imballaggio verde" vincerà più di bocca in bocca

32

Cum'è u paese sustene vigorosamente i prudutti è i servizii di "imballaggio verde" cum'è u focu di u sviluppu di l'industria, u cuncettu di prutezzione di l'ambiente à pocu carbonu hè diventatu gradualmente u tema principale di a sucetà.In più di attentu à u pruduttu stessu, i cunsumatori prestanu ancu più attenzione à u risparmiu energeticu è à a prutezzione ambientale di l'imballa.Sempre più cunsumatori sceglienu cunscientemente imballaggi leggeri, imballaggi degradabili, imballaggi riciclabili è altri prudutti cunnessi.In u futuru, verdeimballaggioi prudutti sò previsti per vince più reputazione di u mercatu.

A pista di sviluppu di "imballu verde"

L'imballaggio verde urigginatu da "U nostru futuru cumunu" publicatu da a Cummissione di l'Ambiente è u Sviluppu di e Nazioni Unite in u 1987. In u ghjugnu 1992, a Cunferenza di l'ONU per l'Ambiente è u Sviluppu hà passatu a "Dichjarazione di Rio nantu à l'ambiente è u sviluppu", "21 Agenda per u Seculu, è subitu partiu una onda verde intornu à u mondu cù a prutezzione di l 'ambienti ecologicu cum'è u core.Secunnu a capiscitura di a ghjente di u cuncettu di imballaggio verde, u sviluppu di imballaggio verde pò esse divisu in trè tappe.

ca32576829b34409b9ccfaeac7382415_th

In u primu stadiu

da l'anni 1970 à a mità di l'anni 1980, "riciclà i rifiuti di imballaggi" hà dettu.In questa fase, a cullizzioni è u trattamentu simultanei per riduce a contaminazione ambientale da i rifiuti di imballaggio hè a direzzione principale.Duranti stu periodu, u primu decretu promulgatu hè statu u Standard Military Packaging Waste Disposal di i Stati Uniti di u 1973, è a legislazione di Danimarca di u 1984 cuncintrava à u riciclamentu di i materiali di imballaggio per l'imballaggio di bevande.In u 1996, a Cina hà ancu promulgatu a "Disposizione è Utilizazione di i Rifiuti di Imballaggio".

A seconda tappa hè da a mità di l'anni 1980 à l'iniziu di l'anni 1990, In questa tappa, u dipartimentu di prutezzione ambientale di i Stati Uniti hà presentatu trè opinioni.
nantu à i rifiuti di imballaggio:

1. Minimize l'imballu quant'è pussibule, è utilizate menu o micca imballaggio

2. Pruvate di riciclà commoditàcontenitori di imballaggio.

3. I materiali è i cuntenituri chì ùn ponu micca esse riciclati anu da utilizà materiali biodegradabili.À u listessu tempu, parechji paesi in Auropa anu prupostu ancu e so propiu liggi è regulamenti di imballaggio, enfatizendu chì i pruduttori è l'utilizatori di imballaggi devenu attentu à a coordinazione di l'imballaggio è l'ambiente.

20150407H2155_ntCBv.thumb.1000_0

A terza tappa hè "LCA" in a mità à a fine di l'anni 1990.LCA (Life Cycle Analysis), vale à dì, u metudu di "analisi di u ciclu di vita".Hè chjamatu tecnulugia di analisi "da a culla à a tomba".Piglia tuttu u prucessu di i prudutti di imballaggio da l'estrazione di materia prima à l'eliminazione finale di i rifiuti cum'è l'ughjettu di ricerca, è conduce analisi quantitative è paraguni per valutà a prestazione ambientale di i prudutti di imballaggio.A natura cumpleta, sistematica è scientifica di stu metudu hè stata valutata è ricunnisciuta da e persone, è esiste cum'è un subsistema impurtante in ISO14000.

Funzioni è cuncetti di imballaggio verde

L'imballaggio verde trasmette attributi di marca.Un bonu imballaggio di u produttupò prutege l'attributi di u produttu, identificà rapidamente e marche, trasmette connotazioni di marca è rinfurzà l'imaghjini di marca

Trè caratteristiche maiò

1. Sicurezza: u disignu ùn pò micca mette in periculu a sicurità persunale di l'utilizatori è l'ordine ecologicu normale, è l'usu di materiali deve cunsiderà cumplettamente a sicurità di e persone è l'ambiente.

2. Risparmiu d'energia : pruvate d'utilizà materiali di risparmiu d'energia o reutilizabili.

3. Ecologia: U disignu di l'imballu è a selezzione di materiale piglianu a prutezzione di l'ambiente in quantu pussibule, è utilizate materiali chì sò facilmente degradabili è facili da riciclà.

20161230192848_wuR5B

Cuncepimentu di disignu

1. Selezzione di materiale è gestione in u disignu di imballaggio verde: Quandu selezziunate i materiali, l'usu è u rendiment di u produttu deve esse cunsideratu, vale à dì, per sceglie micca tossicu, micca contaminante, faciule da riciclà, reutilizable.

2. Imballaggio di u produttuDisegnu di riciclabilità: In u stadiu iniziale di u disignu di l'imballaggio di u produttu, deve esse cunsideratu a pussibilità di riciclà è rigenerazione di materiali di imballaggio, u valore di u riciclamentu, i metudi di riciclamentu, è a struttura è a tecnulugia di riciclamentu deve esse cunsideratu, è deve esse realizatu una valutazione ecunomica di riciclabilità. per riduce i rifiuti à u minimu.

3. Cost accounting di disignu imballaggio verde: À u stadiu iniziale didisignu di imballaggio, e so funzioni cum'è u riciclamentu è a reutilizazione deve esse cunsideratu.Dunque, in l'analisi di u costu, ùn deve micca solu cunsiderà i costi interni di u prucessu di cuncepimentu, di fabricazione è di vendita, ma ancu di cunsiderà i costi implicati.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2023