Cinque materiali principali è prucessi di materiali di imballaggio

1. Major categurie dimateriali plastichi
1. AS: bassu durezza, brittle, culore trasparente, è u culore di fondo hè bluish, chì ponu direttamente cuntattu cù cusmetichi è alimenti.
2. ABS: appartene à i plastichi di l'ingegneria, chì ùn hè micca amichevule per l'ambiente è hà una durezza alta.Ùn pò esse direttamente in cuntattu cù i cusmetichi è l'alimentariu.In i materiali di imballaggio cusmetichi acrilichi, hè generalmente utilizatu per i coperchi internu è e spalle, è u so culore hè giallu o biancu latte.
3. PP, PE: Sò materiali amichevuli di l'ambiente chì ponu esse direttamente in cuntattu cù i cusmetichi è l'alimentariu.Sò i materiali principali per riempie i prudutti organici di cura di a pelle.U culore naturali di u materiale hè biancu è trasluzente.
4. PET: Hè un materiale ecologicu chì pò esse direttamente in cuntattu cù i cusmetichi è l'alimentariu.Hè u materiale principale per riempie i prudutti organici di cura di a pelle.U materiale PET hè suave è u so culore naturali hè trasparente.
5. PCTA, PETG: Sò materiali amichevuli di l'ambiente chì ponu esse direttamente in cuntattu cù i cosmichi è l'alimentariu.Sò i materiali principali per riempie i prudutti organici di cura di a pelle.I materiali sò morbidi è trasparenti, è ùn sò micca cumunimenti usati per spraying è stampa.
6. Acrilicu: U materiale hè dura, trasparente, è u culore di fondu hè biancu.Per mantene a tessitura trasparente, hè spessu spruzzata in a buttiglia esterna, o culurata durante l'injection.

1644283461
2. Tipi di imballaggio
1. Bottiglie di vacuum: tappi, manichi di spalla, vacuum pumps, pistoni.
2. Bottiglia di lozione: hè custituitu da un capu, una manica di spalla, una pompa di lozione è un pistone.A maiò parte di elli sò furnuti cù tubi in l'internu, è a maiò parte di elli sò fatti di acrilicu fora è PP à l'internu, è a tappa hè fatta di acrilicu fora è ABS in l'internu.
3. Bottiglia di perfume: A cumpusizioni internu hè vetru è l'aluminiu esternu, buttiglia PP, irrigazione di goccia di vetru, è u tank internu di a buttiglia di prufume hè soprattuttu vetru è PP.
4. Bottiglia di crema: ci sò tappa esterna, tappa interna, buttiglia esterna è liner internu.L'esterno hè fattu di acrilicu, è l'internu hè fattu di PP.A tappa hè fatta di acrilicu esterno è in ABS cù una strata di guarnizione PP.
5. Bottiglia soffiata: U materiale hè soprattuttu PET, è i tappi sò spartuti in trè tippi: tappi swing, tappi flip è tappi a vite.
6. Bottiglie di soffiu è di iniezione: u materiale hè principalmente PP o PE, è i tappi sò spartuti in trè tippi: tappi swing, tappi flip è tappi a vite.
7. Tubu d'aluminiu-plasticu: u più internu hè fattu di materiale PE è l'esterno hè fattu di imballaggio d'aluminiu, chì hè stampatu offset, tagliatu è poi avvoltu.
8. All-plastic hose: Tutti sò fatti di materiale PE.Tirate prima a manguera, dopu tagliate, offset, serigrafia è stampa calda.

1643245938
3. Ugello, pompa di lozione, pompa per lavà a manu è misurazione di lunghezza
1. Nozzle: bayoneta è viti sò tutti di plastica, ma alcuni sò cuparti cù una capa di tappa d'aluminiu è una capa d'aluminiu anodizatu.
2. Pompa di lozione: Hè divisu in tubu di vacuum è suction, tramindui sò porti di viti.
3. Pompa di lavà a manu: u calibre hè troppu grande, è sò tutti i porti di viti.
Misurazione di a lunghezza: a durata di a paglia, a longa esposta è a lunghezza misurata sottu a tappa.
Classificazione di specificazioni: A classificazione dipende principalmente da u diametru internu di u pruduttu o da l'altezza di u grande circhiu.
Ugello: 15/18/20 MM / 18/20/24 per tutti i plastichi
Pompa di lozione: 18/20/24 MM
Pompa a manu: 24/28/32 (33) MM
Grande altezza di l'anellu: 400/410/415 (Hè solu un codice di specificazione simplice, micca l'altezza attuale)
Nota: L'espressione di a classificazione di specificazione hè a seguente:pompa di lozione: 24/415
metudu di misurazione: ci sò dui tipi di metudu di misurazione di peeling è metudu di misurazione di valore assolutu.

1643072376
4. Prucessu di culore
1. Alluminiu anodizatu: a superficia esterna di l'aluminiu hè impannillata in una capa di plastica interna.
2. Electroplating (UV): Comparatu cù u mudellu di spray, l'effettu hè più luminoso.
3. Spraying: Comparatu cù l'electroplating, u culore hè dull.
Spraying in l'esternu di a buttiglia interna: hè spraying in l'esternu di a buttiglia interna, ci hè un spaziu evidenti trà a buttiglia esterna è a buttiglia esterna da l'esternu, è l'area di spray hè chjuca quandu si vede da u latu.
Spraying in l'internu di a buttiglia esterna: hè dipinta cù spray da a parte interna di a buttiglia esterna.Sembra più grande da l'esternu, ma più chjucu quandu si vede da u pianu verticale, è ùn ci hè micca spaziu cù a buttiglia interna.
4. Brushed gold-coated silver: Hè veramente un filmu, è pudete truvà e lacune nantu à l'buttiglia se osservate attentamente.
5. Ossidazione Sicundariu: Ossidazione Sicundariu hè realizatu nant'à u stratu òxidu uriginale, cusì chì a superficia liscia hè cupertu cù mudelli dull o a superficia dull hà mudelli liscia, chì sò soprattuttu usati per a pruduzzioni di logò.
6. Injection molding color: Toner hè aghjuntu à a materia prima quandu u pruduttu hè injected.U prucessu hè relativamente economicu, è pò ancu esse aghjuntu à u polu di perle.Agghiuncennu cornstarch farà chì u culore trasparente di PET diventerà opacu.

1642988491
5. Prucessu di stampa
1. Serigrafia: Dopu a stampa, l'effettu hà una sensazione evidenti cuncave-convex, perchè hè una strata di tinta.
I buttiglii regulari di a serigrafia (cilindrica) ponu esse stampati à un tempu, altri irregulari sò caricati à un tempu, è i culori sò ancu caricati à un tempu, chì sò divisi in dui tipi: tinta auto-secca è tinta UV.
2. Hot stamping: una fina strata di carta hè stampata calda nantu à questu, cusì ùn ci hè micca disigualità di stampa di serigrafia.
Hot stamping hè megliu micca esse direttamente nantu à i dui materiali di PE è PP.Hè bisognu à esse trasfirutu in calore prima è dopu stampatu in caldu, o pò esse stampatu in caldu direttamente cù una bona carta stampata calda.
3. Stampa di trasferimentu d'acqua: hè un prucessu di stampa irregulare realizatu in acqua, i linii stampati sò inconsistenti, è u prezzu hè più caru.
4. Stampa di trasferimentu termale: stampa di trasferimentu termale hè soprattuttu utilizata per i prudutti cù grande quantità è stampa cumplicata.Pertene à attaccà una strata di film nantu à a superficia, è u prezzu hè relativamente caru.
5. Stampa offset: Hè soprattuttu utilizatu per tubi d'aluminiu-plasticu è tubi all-plastic.Se a stampa offset hè una mangue culurata, a stampa di serigrafia deve esse usata per fà u biancu.o sottomembrana.

1642752616

 


Tempu di post: 05-05-2023