Discutete cun voi a classificazione di i materiali di imballaggio cosmeticu

I materiali di imballaggio cosmetici sò divisi in dui parti: internumateriali di imballaggioè materiali di imballaggio esterni.

In generale, i pruduttori di cusmetichi furnisceranu disegni o esigenze generali per i materiali di imballaggio in generale, chì sò completamente consegnati à u fabricatore di materiale di imballaggio per a produzzione, mentre chì certi materiali di imballaggio sò più sottili, situazioni più specifiche è bisogni, divisi in stampa parziale, materiali di imballaggio in bottiglia. , Materiale di imballaggio di buttiglia.Sicondu u tipu di imballaggio cusmeticu, certi accessori chjuchi ponu ancu esse specificamente esternalizzati.L'industria di l'imballaggio di i cosmetichi è i cosmetichi sò strettamente ligati.Oghje, l'omogeneizazione generale di l'industria cosmetica hà aumentatu u valore di i materiali di imballaggio.Nta l'ultimi anni, e persone in l'industria anu dumandatu ancu servizii di imballaggio à pocu carbonu è verde.

I materiali di imballaggio internu sò divisi in:vetru è plastica.

1. Vetru :

U vetru hè adupratu per i buttigli di crema (corpu di buttiglia di vetru + coperta esterna di plastica doppia), essenza (corpu di buttiglia di vetru + plastica).capu di pompao anodizzatitesta di pompa d'aluminiu), toner (corpu di buttiglia di vetru + tappo internu di plastica + tappa esterna), bottiglia d'oliu essenziale (corpu di vetru + tappo internu + tappu di testa grande o contagocce di plastica + contagocce + tappo d'aluminiu anodizatu).
Prucessu di pruduzzione di vetru: U corpu di a buttiglia deve esse spruzzatu cù buttigli trasparenti, buttigli ghiacciati è buttigli culurati.Inoltre, i buttigli di porcellana bianca è i buttigli d'oliu essenziale ùn sò micca cumunimenti usati in culore, ma a quantità di ordine hè alta.E linee prufessiunali sò raramente usate.

Stampa: serigrafia, bronzing.

2. Plastica:

I plastichi sò usati per i tubi (tube + cappucciu esterno / plastica PE utilizata per tubi),buttigli di crema, bottiglie di essenza, bottiglie d'acqua, teste di pompa, tappi esterni.
Prucessu di pruduzzione plastica: u corpu di buttiglia hè pruduciutu direttamente in prudutti plastichi per aghjunghje culore, è i culori sò spessu usati, è i trasparenti sò menu usati.

Stampa: stampa di serigrafia è stampa offset, è ancu stampazione calda è argentu caldu.

Siconda, u materiale di outsourcing hè divisu in: categuria di carta è categuria plastica.


Tempu di post: May-12-2023