Cumpagnia team building

Per migliurà u spiritu di squadra è a cuscenza di a squadra di l'impiegati è migliurà a coesione di a squadra, u weekend scorsu, tutti l'impiegati di a nostra cumpagnia si sò andati à a basa di a squadra di Ningbo per participà à a furmazione di sviluppu indoor, cù u scopu di rinfurzà a coesione di a squadra è a forza centripeta generale di l'impiegati. attivà l'atmosfera di a squadra, è fà chì l'impiegati si sentenu nervosi.Rilassate a vostra mente è u corpu dopu u travagliu.

gwqqw

Questa attività di team building hà trè prughjetti: cumpetizione di dodgeball, cumpetizione di ponte di una sola tavola, è quadru cecu.Sutta a guida di u coach, tutti i membri sò spartuti in dui gruppi per cumpete in questi trè prughjetti.Ancu s'è a forza di i dui gruppi hè divisu in uguali, ma Tuttu u mondu hè attivamente implicatu è va tutti.Dopu à l'avvenimentu, tutti avianu una cena inseme, è l'avvenimentu hè statu cunclusu successu cù risa è risa.
Duranti tuttu l'avvenimentu, i suldati anu participatu attivamente, riflettendu u spiritu sportiu cumpetitivu di "più altu, più veloce è più forte";à u listessu tempu, i culleghi si ricurdavanu è si curavanu l'un l'altru, riflettendu u spiritu di squadra di l'impiegati di a cumpagnia chì aiutanu l'altri.Per mezu di sta attività, u corpu è a mente sò stati rilassati, a prissioni hè stata allevata, è l'amicizia hè stata rinfurzata.Tutti anu espresu a so speranza chì a cumpagnia organizzerà più attività di sviluppu cummerciale simili in u futuru.

U rolu è u significatu di u team building:

xzvqw

1. Aumentà i sentimenti è a coesione di a squadra.Si dice chì u rolu più grande è u significatu di u team building hè di rinfurzà i sentimenti è a cumunicazione trà l'impiegati.Questu hè fora di dubbitu, u rolu più evidenti è praticu.

2. Riflettendu a cura di a cumpagnia è a realizazione di a cumminazzioni di u travagliu è u restu sò tutti nantu à s'ellu una cumpagnia hè degna di u sviluppu à longu andà, fighjendu u salariu è i bonus, è fighjendu i benefici di u team building, quantu una cumpagnia si preoccupa di l'impiegati è quantu assai enfasi hè pusatu nantu à u sviluppu di l'impiegati.Hè diventatu ancu un impurtante prugramma di benessiri per una cumpagnia.A qualità di u team building pò direttamente fà chì l'impiegati sentenu a forza di a cumpagnia è cura per elli stessi.

3. Mostra l'incantu persunale di l'impiegati è scopre u so putenziale.L'attività di team building sò spessu un bonu modu per l'impiegati per dimustrà u so incantu unicu è i so punti di forza è talenti fora di u travagliu.Permette à l'impiegati di vede più è permette à l'impiegati di più fiducia in sè stessu, cumunicazione interpersonale più liscia, rendendu l'atmosfera di u gruppu sanu più armuniosu è amori.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022