u principiu di Bernoulli
Bernoulli, fisicu svizzeru, matimàticu, scientist medicale. Hè u riprisentante più impurtante di a famiglia matematica Bernoulli (4 generazioni è 10 membri). Hà studiatu filusufìa è logica à l'Università di Basilea à l'età di 16 anni, è dopu hà ottenutu un maestru in filusufìa. À l'età di 17-20, hà studiatu medicina. Ottenutu un maestru in medicina, divintò un famosu chirurgu è hà servitu cum'è prufissore d'anatomia. In ogni casu, sottu à l'influenza di u so babbu è di u fratellu, hà finalmente vultatu à e scienze matematiche. Bernoulli hà successu in una larga gamma di campi. In più di u campu principali di a dinamica di fluidi, ci sò misure astronomiche, gravità, orbite irregulari di pianeti, magnetismu, oceani, maree, etc.
Daniel Bernoulli hà prupostu per a prima volta in u 1726: "In un currente di l'acqua o l'aria, se a velocità hè chjuca, a pressione serà grande; se a velocità hè grande, a pressione serà chjuca". Chjamemu questu u "Principiu Bernoulli".
Tenemu dui pezzi di carta è soffia l'aria trà i dui pezzi di carta, truvemu chì a carta ùn flutterà micca, ma serà spressu inseme da una forza; perchè l'aria trà i dui pezzi di carta hè soffiatu da noi à u flussu Se a vitezza hè veloce, a pressione hè chjuca, è l'aria fora di i dui documenti ùn scorri micca, è a pressione hè grande, cusì l'aria cù una forza grande. fora "pressa" i dui carta inseme.
Upulverizzatorehè fattu di u principiu di u flussu altu è bassa pressione.
Lasciate chì l'aria scorri fora di u picculu burato rapidamente, a pressione vicinu à u picculu burato hè chjuca, è a pressione di l'aria nantu à a superficia di u liquidu in ucuntainerhè forte, è u liquidu s'arrizza longu u tubu magre sottu à u picculu pirtusu. L'impattu hè stata spruzzata in anebbia.
Tempu di Postu: Set-08-2022