Quandu sceglie i cusmetichi, a ghjente hè spessu attratta da l'imballaggio di u produttu. Per migliurà a so cumpetitività di u mercatu, l'imprese anu cuminciatu à travaglià dura nantu à a tecnulugia di a superficiamateriali di imballaggio cosmetichi.
Oghje, a tecnulugia di superficia di i materiali di imballaggio cosmeticu pò esse qualificata cum'è "variata". A nostra decolorazione graduale cumuna, oru brillanti, superficia matte, placcatura d'argentu, particelle, etc.
Queste tecnulugii farà u culore, l'apparenza è a sensazione di i materiali di imballaggio di l'iniezione cosmetica più strutturati è belli, cumu sò fatti questi effetti.
U prucessu di produzzione di materiali di imballaggio cosmeticu hè principalmente divisu in dui prucessi: colorazione è stampa.
1. prucessu di culore
Alumina: Esternu d'aluminiu, impannillatu in una capa interna di plastica.
Placcatura (UV): Comparatu cù u graficu di spray, l'effettu hè luminoso.
Spraying: Comparatu cù l'electroplating, u culore hè scuru è mutu.
Pulverizazione esterna di a buttiglia interna: a spruzzatura hè realizata à l'esternu di a buttiglia interna. Ci hè un spaziu evidenti trà a buttiglia esterna è a buttiglia esterna da l'apparenza, è l'area di u mudellu di spray hè chjuca da u latu.
Spray di buttiglia esterna: hè u latu internu di a buttiglia esterna per a pittura spray, da l'apparizione di una zona più grande, l'area di vista di u pianu verticale hè più chjuca, è ùn ci hè micca spaziu cù a buttiglia interna.
L'oru è l'argentu spazzolati: hè veramente un film. L'osservazione attenta pò truvà a distanza trà u corpu di a buttiglia.
Ossidazione secundaria: u fabricatore di pezzi di stampatura à iniezione realiza l'ossidazione secundaria nantu à a strata d'ossidu originale, in modu di ottene u mudellu cù a superficia liscia coperta cù a superficia opaca o u mudellu cù a superficia opaca chì appare a superficia liscia, chì hè soprattuttu utilizata per pruduzzione di logò.
Culore di iniezione: Sì
Tempu di post: 05-05-2024